-
Home
Welkom op de website van 2PI
In januari 2007 is het bedrijf 2PI opgericht. De naam 2PI (PPI) is afgeleid van de gebieden:
Programma Management
Project Management
Interim Management
2PI biedt uw organisatie advies en detachering op bovenstaande gebieden.
De missie van 2PI is:
"2PI is dé aannemer en specialist, die de (organisatorische) veranderingen op tijd, binnen budget & tegen afgesproken kwaliteit oplevert. We doen wat we beloven, en beloven wat realistisch is."
Ook benieuwd of 2PI iets voor uw bedrijf kan betekenen, deze website biedt hopenlijk antwoord hierop. Eildert-Jan Boekholt -
Wie is 2PI
Wie is 2PI
Met meer dan 20 jaar ervaring in de Telecom/ICT industrie beschrijven mijn klanten en leveranciers mij als een succesvol en daadkrachtige manager van afdelingen en organisaties, programma's en projecten. Deze ervaring heb ik opgedaan in het managen van strategische projecten, projecten portfolio's en afdelingen bij o.a. KPN, Telfort, Ziggo & Liberty Global.Uitdaging
Elke organisatie moet blijven veranderen om de concurrentie een stap voor te zijn. Dit kan gaan om o.a. technologische vernieuwingen, versnellingen in leveren of organisatorische veranderingen. Hoe complexer, hoe groter de uitdaging!
2PI maakt 'onmogelijkheden mogelijk'.Achtergrond
Na mijn studie Telematica ben ik begonnen als engineer en via verschillende (type) projecten/afdelingen opgegroeid tot projectleider, project manager, senior project manager, programma manager, manager programma management, Sr. Manager/Director Programma's & Projecten tot aan CTO. Via het opleidingscentrum 'De Baak' in Noordwijk heb ik de afgelopen jaren verschillende leiderschapstrainingen gevolgd. Natuurlijk ook de nodige hardskills zijn aanwezig zoals Prince2, SAFe, Scrum/Agile en ben ik gediplomeerd Programma & Project Manager. -
Waarom 2PI
Herkent u dit?
“… Dit project loopt al meer dan 2 jaar …”
“… Dit programma is te groot voor ons …”
“… Wat een puinhoop, hoe krijgen we hier structuur in …”
“… We zoeken tijdelijk iemand met ervaring in …”
“… Dit project is nooit haalbaar onder deze omstandigheden …”
“… Processen verlopen stroef …”
“… Ik mis het overzicht (status, budget, resources, risico's) …”
Dan hierbij de 5 redenen om voor 2PI te kiezen?
• omdat 2PI altijd een oplossing heeft voor een probleem, snel en daadkrachtig!
• +20 jaar ervaring in Programma-, Project- en Interim Management waarbij resultaat
is behaald zoals afgesproken!
• grote klanten en organisaties zijn u voorgegaan (o.a. AH, Debitel, Tele2, Lebara,
Telfort, Postbank, KPN, Kruidvat. Daarnaast ook nog in verschillende landen)
• 2PI beschikt over een groot netwerk wat nieuwe mogelijkheden voor u kan opleveren
• gediplomeerd en gecertificeerd
Welk contract vorm u ook kiest, 2PI maakt het mogelijk!
• uur/dagprijs
• fixed price/fixed time
• risk/reward model
-
Portfolio
Programma Management
Een programma is een tijdelijk geheel van samenhangende projecten en activiteiten gericht op het behalen van een strategisch doel. De programma manager definieert zo'n programma en geeft er leiding aan. Dit kan volgens de waterfall methode (1 levering/product per project) of via de scrum / agile methode waarin we met vaste regelmaat deel leveringen oplevert (continues deployment). Dit laatste heeft als voordeel dat u direct resultaat ziet en niet hoeft te wachten tot het project volledig is afgerond.
Project Management
Een project is een geheel van activiteiten om in een tijdelijke organisatie, binnen gestelde condities, een vooraf gedefinieerd resultaat te bereiken. De project manager zal alle leiding gevende taken uitvoeren die nodig zijn om het beoogde resultaat van het project te bereiken: het plannen, organiseren, controleren en besturen van alle werkzaamheden die deel uitmaken van het project én het leidinggeven aan en motiveren van alle bij het project betrokken personen.
Interim Management
U wilt direkt veranderingen initiëren? En deze ook beheersen of onverwachte lacunes vullen in uw organisatie of projecten (snel en geruisloos)? Eén van de meest flexibele en praktische resourcing tools is Interim Management: het op zeer korte termijn inzetten van een ervaren manager voor een korte periode. De Interim Manager ontwikkelt de organisatie naar doelen en helpt bij het aanpassen aan veranderende omstandigheden. Hij zal die projecten, afdelingen en mensen managen, maar hij kan ook coachen, adviseren en trainen. De Interim manager draagt concrete oplossingen aan en implementeert deze door zijn sterke drive om succes en resultaat te behalen op korte termijn.
-
Contact form
Contact gegevens
Eildert-Jan Boekholt Tel: 06-58800000 Kortelandseweg 20 KvK: 27294703 2631 NE Nootdorp BTW NL001674188B70 E-mail: info@2pi.nl NL07 INGB 0005 9436 66

Programma-, Project- en Interim Management